GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus

  • masa pelepasan:2022-10-08 08:13:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:600
  • Penerangan pantas:

    Gisenyi,Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dip

Kandungan artikel

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

GisenyiApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

DubtiUntuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Dari penampilan jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Pengetahuan enciklopedikUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,GisenyiPembelian pengubah tenggelam minyak, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Kost pembolehubahApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Operasi pengubah tenggelam minyak

GisenyiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

GisenyiMaklumat produk lain
  • MateszalkaJembatan pengangkutan bekasTeknik perlindungan permukaan

    MateszalkaJembatan pengangkutan bekasTeknik perlindungan permukaan

  • MateszalkaPlatform penangkapan hidraulik traktifStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    MateszalkaPlatform penangkapan hidraulik traktifStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • MateszalkaMemuatkan mesin tipping hidraulikSuhu soalan memainkan peranan penting

    MateszalkaMemuatkan mesin tipping hidraulikSuhu soalan memainkan peranan penting

  • MoradabadKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamPenambahan eksport sec

    MoradabadKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamPenambahan eksport sec

  • PadovaPlatform angkat hidraulik 10 meterSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

    PadovaPlatform angkat hidraulik 10 meterSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

  • PadovaRancangan jambatan naik bimbitApakah syarat pemilihan roda panduan

    PadovaRancangan jambatan naik bimbitApakah syarat pemilihan roda panduan

  • ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

    ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

  • ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

    ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

  • segera:Peringatan: Maklumat GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus memberi anda GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus oleh syarikat kami, perkhidmatan GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus. GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GisenyiPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringPersembahan bagus, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!